2013. december 24., kedd

5 rész-Megláttam,hogy ebben az osztályban mindenki szépen rajzol!!OMG

Sétáltunk fel a lépcsőn de láttam,hogy valaki néz.Regina az igazgatói melett állt és minket figyelt.
-Tudod,Niki!Először a pasid volt az enyém.Ha akarod odaadom neked a rágóm,hiszen mind azokat gyűjtögeted amik nekem már voltak egyszer.-felelte gúnyosan mire elkezdtem süllyedni.
-Regina,állj le!Ha nem akarod ,hogy megverjelek!!
-De megijedtem Szabika!-gúnyolódott mire Szabi megindult,de Regina gyorsan elslisszolt.
-Köszi ,hogy megvédtél.-mondtam nagyon megálázva
-Nincsmit.Regina ilyen.Nem bírja elviselni ,ha nem körülötti forog a világ.
-Nem is körülöttem.-dünnyögtem.
-Szerintem igen.-mondta kedvesen.
-Szerinted.
Bementünk az osztályba ahol nagy őrjöngés volt.Üvöltött a zene,a fiúk üvöltöttek és üvöltött a sulirádió.Szóval minden üvöltött,én pedig leakartam ülni a helyemre,de Szabi félre hívott.
-Figyu,nem akarsz elém ülni.Helyet cserélnél Bridgettel ,ő úgyis nem lát.
-Hát , jó.
Elcuccoltam  Szabi elé majd megfordultam és rá mosolyogtam.A hátam mögött Szabi,előttem Bridget és oldalamon pedig a barna hajú lány aki megszólított még reggel.Felém fordult.
-Hogy képzeled ,hogy az első nap megkapod Szabit,hm???
-Ezt hogy érted?
-Úgyhogy még ma jöttél csak iskolába ,és ma  csak nézelődni kellett volna neked,nem dögösnek lenni a béna ingeddel.Ebbe az osztályba én vagyok a legdögösebb és nem te!ÉN!-ordította.
-Khm,rendben.Lássuk ki a dögösebb.-mondtam felháborodva majd kiengedtem a hajam majd megráztam.A fiúk elismerően bólintottak majd tovább vitatkoztak valamilyen játékon.
-Nem ,nem és nem!!Nem csinálhatod ezt!
-Bármikor csinálhatom  ezt is!-majd jobban kigomboltam a felsőm hogy látszódjon alatta lévő trikóm.
-Nem fer!Mért nem vállkilátszós trikóba jöttem!-rángatta magán a hoszzú újjú pólóját.
Igazából nem akartam "dögös" lenni,de idegesített ez a csaj,hogy itt beszéli nekem a "bibliáját"
-Hóóó,Niki dögös vagy.-szólt rám Beni kacsintva.
-Beni,szállj le róla de nagyon gyorsan!-szólt rá Szabi fenyegetően.
-Tudod ,hogy nekem Regi tetszik.-suttogta
-Akkor is menj a *****
Az egész osztály felröhögött.Megint El lépett be (Eleanor Edwards)
-Sziasztok,ismét!A rajzot és én tanítom nektek!-mondta lelkesen.-Mindenki vegyen elő egy rajzlapot.A mai téma amit akartok!Kezdhetitek!Óra végén leosztályozom!
Zayn rajza

James rajza
Megan rajza
Az én rajzom


Szabi rajza
Ricsi rajza (WOW)

Helena rajza
Bridget rajza
Lola rajza


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése