2013. november 24., vasárnap

Szereplők

Szereplők:

Nikolett Molnár(ÉN)

Elválltak a szüleim ami nagyon megviselt.Mert anya megcsalta apát és ennek következtében anya elköltözött a "pasijához" és egyedül maradtunk ,apával.Ez kb.3 éve történt...Sokat sírtam egy időben de már túl léptem rajta.16 éves vagyok.Szeretem a zenét,játszok zongorán.Énekelni is jártam egy időben de abbahagytam.Utálok rajzolni...
Bridget Mendler(17)
A szüleim meghalltak ezért a nagymamámmal élek.Amióta a szüleim meghalltak az autóbalesetben azóta emós vagyok.Sosem volt barátom,mindig zenét hallgattam,FOB-t lettöbször.Van piercingben.Egyszer megbuktam 10.-ben.Most 11.-nek kéne lennem.

Helena Edwards(16)
Mindenem a fotózás és a vásárlás.Imádom a divatot.Hobbim a lovaglás ,van egy lovam Em.Nem versenyszerűen lovaglok.Van egy tesóm,Emma,jobban mondva a húgom.Agyamra megy...
Ricsi Molnár(16)
BMX-ek és gördezkázok.Nem vagyok valami jó tanuló.A diri a mostohaapám.Van barátnőm , de ő más iskolába jár.A neve Viki.Van fülbevalóm és piercinget szeretnék...
BMX és gördeszka,Ramones,Korn.stb.Van barátnőm,Regina.A képen ő látható.Már 9.óta járunk.A nagyszüleimmel élek,a szüleim meghalltak egy repülőn..

Egyéb szereplők:

Beni Fehér(16)

Megan Louvet(16)
Lola Patterson(16)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése