2013. december 16., hétfő

2.rész-A csitri csapat

Az ofő kiment én pedig úgy döntöttem,hogy oda megyek egy emóshoz,mert úgy láttam szomorú.
-Szia.Hogy hívnak?-kérdeztem.
Az emós lány unottan biccentett(?) majd kezdte a bemutatkozást.
-Bridget Mendler vagyok.-kérdezte egy szemmél méregetve,mert a másikot eltakarta a haja.Bájos volt.
-Én Niki,de az elébb gondolom hallottad.Te már ismered az osztálytársakat?
-Igen!De nem csak ennyien vagyunk! Még van egy lány ő beteg és 2 iker fiú.Azok tavaly is idejártak.Te miért jöttél ebbe a suliba???
-Mert apukám kapott egy állást.-kezdtem egy történetet,de egy fiú megállt mellettünk.Elég menőn nézett ki.Akkor láttam meg először Kelemen Szabit.Whoa.
-Szia,Szabi!-nyávogta egy lány csapat akik az ajtónk előtt kellették magukat.Első látásra szuper menőn vestettek.Kiemelkedett egy vörös hajó lány .Ultra szép volt.Nem teljesen vörös,pár barna tincs,és szőkét is fel lehetett fedezni.Az orrában piercing,mindt a bikáknak.Vörös rúzsa kiemelte a hófehér fogát.Sapkát viselt,hiszen tél volt.De azért bent!De viszont ujjatlant viselt.Kicsit szerintem zavart volt.Tél is volt neki meg nyár is...Természetesen szép sminkje is volt.Wow.
Regina Goerge
-Szabii!Gyere már!A lányok megakarnak ismernii!-vigyorgott,mire Szabi elállt a fiúktól ,elhaladva mellettünk és megállt mellettünk.Már akkor rosszat sejtettem de a következőre én se számítottam.Szabi vigyorogva megragadta a derekát és határozott mozdulattal megcsókolta.Nem volt túl diszkrét..
Közben Bridget elmagyárazta ,hogy ők A-sok és örüljek ,hogy B-s vagyok.Hát elnézve őket,megállapítottam,hogy ők a csitri csapat.Még négyen voltak köztük ,mind nyávogtak beszélgetés közben.A többi fiú is odalépett hozzájuk.Már kb.felismertem őket.Volt egy fülbevalós,aki elég szimpinek tűnt.Hát ős is egy "csitrivel" van együtt.De a legrosszabbal és a legsunnyibbal!Aki mindig súgdos valamit a többieknek majd mind felvihognak.Ő csak egy puszit adott neki(diszkrétet,piros pont) majd visszament a padjához zenét hallgatni.Hát,őt hívták Melaninak,ahogy hallottam.A  vörös csajszit,Reginának(ejtsd:Redzsina),a szőkét,Vikinek,a barnát és a legszimpibett Megannak.Aki egyész végig zenét hallgatott és olyan"Teszek mindenre,leszarom!" arckifejezést látva,szerintem jó barátok leszünk.Hát kellemeset csalódtam.....
Az irodalomra becsengettek,ezért ők elmentek majd egy szigorú tanár lépett be.Megrémültem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése