2013. december 17., kedd

3.rész-A csók

-Jó reggelt!Mondta az osztály főnötök,hogy  van egy új diák.Engem Kerekes Károlyak hívnak.Ki is az új diák?-kérdezte átnézve majd megakadta szeme rajtam.-Nikolett,ugye?
-Igen,tanár úr.
-Rendben.Felteszek egy pár kérdést az irodalommal kapcsolatban .-bólintottam majd elkedzte:-Hogy álllsz az irodalommal?Szereted vagy inkább mást szeretsz?Őszintén válaszolj!
-Khöm,az irodalmat mindig megtanulom,de nem nagyon "rajongok" érte.Csak szeretek inkább olvasni,de a mai szerzőktől.Jobban inkább a történelmet és a rajzot szeretem.
-Rendben.A kötelezőkkel ,hogy haladsz?
-Nyáron elolvastam a Kőszivű ember fiait.Ha jól láttam a suli honlapján azt kellett.
-Igen-igen.Rendben!Kezdhetjük is az órát!MOLNÁR!-kiáltotta mire megnémultam.-Richárd,tedd el a mobilodat óra van!-Ahha ,szóval nem csak én vagy Molnár.Húú megijdtem.
-A  mai órán az Elfújta a szélről fogunk beszélgetni.KI tud róla valamit.Hahó,elemzünk!!
Félénken feltettem a kezem.
-Olvastad?
-Nem,de megnéztem színházban,de majd elakarom olvasni.
-Nos,értem.A többiek?Tudjátok miről szól?
Megint feltettem a kezem,egedül.Nagy L-t a homlokamra (Lúúzer )
-Rendben Niki!Kezdheted!
-Rendben.A történet a polgárháború idején játszódott ,inkább Tarában.Egy lányról szól,akit Scarlett-nek hívnak,aki ellenzi a háborút.
-Ez így jó.Valakinek eszébe jutott?Hiszen tavaly olvastunk,nem?-kérdezte de megszólalt a csengő.-Holnap röpdolgozat az Elfújta a szélből.Aki esetleg nem látta,készüljön fel Nikivel.-mondta majd kiment a teremből.
Bridget(ejtsd:Bridzsit) bizonytalanul megállt előttem:
-Te figyu,segítenél ebbe a szeles dologba.Amikor ezt vettük el aludtam az órán,de szerintem a többiek is.Esetleg,megnézhetnénk filmben.Átjöhetnél hozzám,kíszetenénk popcornt....-kezdett fecsegni majd boldogan igen-t mondtam.
-Jujj,dejó!
-Jah,de gyere te.Nekem meg van CD-ben!
-Oksi.Akkor ma?Jó neked?
-Aham,együtt majd hazamegyünk.
Megnéztem az órarendet és azt láttam ,hogy tesi következik.Klassz,kedvenc órám ( <3 )
Az A-al együtt átmentünk a tornateremben.Gondoltam külön lesz a fiúk tornája a milyénkel,de nem!Együtt lesz!Jhajj,ne!De még csak egy öltöző is van.Nem fair!Szégyenlős vagyok,de legalább nem vagyok überlapos mint az egyik lány.No jó,az Bridget de akkor is ! Nem leszek szégyenlős hanem menő!Eféle gondolatok jártak a fejemben,amikor kinyílt az ajtó.
Szabi lépett be a haverjaival együtt.Idegesnek tűnt.Hát próba - szerencse alapon rákérdeztem:
-Mi történt?
-Ááá,semmi csak Regi megcsalta,Szabit Benivel!Komolyan az a lány nem konplett!-fejezte be a monológját Ricsi.:)
-Sajnálom.
-Túlélem.Most igazábol is megismertem ezt  a ribancot.-mondta idegesen.-Nem baj van egy kiszemeltem .-ment el  melettem majd megfordult és rám kacsintott...Nagy betűs WOW.Elpirosodtam ezért a többi fiúk elkezdtek cikizni.
-Neked tetszik Szabi???-vihogott Ricsi
-Nem!Vagy is..Talán.Nem tudom.-hebegtem vörös fejjel.
Szabi visszajött de már átöltözve és megállt az ajtó előtt.A többi fiú is készlett ,márcsak a lányok maradtak.
-Khm,én akkor megyek wc-re átöltözni.-suttogtam Bridgetnek,de megrázta a fejét.
-Oda csak Reginaék mehetnek meg a fiúk!Nekünk itt kell!
Olyan lelkesen mint,aki nőgyógyásznál lenne,elkezdtem kibombolni az ingem.De az összes fiú engem bámult.Végül is ,megvagyok elégedve az alakommal,szóval levettem.A fiúk húúztak egy sort ,csak Szabi meg..Mosolyogva nézett.Annyira zavarba jöttem ,hogy máris elvörösödtem.Gyorsan felöltöztem majd kiakartam kerülni Szabit de valami miatt nem engedett.Már mindenki kiment márcsak mi maradtunk.Szabi odaszorított a falhoz és ..és MEGCSÓKOLT!!! Te jó ég!!Először arra gondoltam ,hogy elkapom a fejem de nem visszacsókoltam.Belemosolygott a csókukba majd átfogta a derekam.Még tartott a csókunk de láttam a szemem sarkából,hogy kinyitódika wc ajtaja és Regina lép ki.
-TI MÉGIS MIT MŰVELTEK?!-ordította.
Szabi a képébe vigyorodott és ezt mondta:
-Szakítunk,oké?
-MIIII????NEM!Ezzel a cafkával akarsz járni???HM?Azért csókolózgatsz itt?Itt VELEM szoktál!
-Ja régebben igen.De rájöttem ,hogy nem ő a cafka.-mutatott rám.-Ha nem te!nHiszen Benivel megcsaltál és azt mondta Megan ,hogy nem csak vele!Szóval ennek a kapcsolatnak vége!-fogta meg a kezem majd elhúzott onnan és kimentünk az öltözőből...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése