2013. december 18., szerda

4.rész-Szabi nővére

Csendben sétáltunk a kihalt folyosón.A teremből a labda pattogása hallatszott.Egyszercsak Szabi megragadta a karom és magához húzott:
-Járunk??
-Hááát,szerintem igen.Mert az elébb megcsókoltál..Rémlik?
-Akarsz még egyet??
Kinyílt a tornaterem  ajtaja és Bridget jött ki.
-Nem jöttök?Bekamuztam ,hogy még öltöztök.Gyerteek máár!
-Rendben jövünk.
A torna órán összeismerkedtünk Libiakkal (a fiúk szerintek "Libanyak",találó) és terem köröket futottunk.Én bírtam de Bridget szenvedett.
Torna után földrajz következett amit teljes szívenből utálok!!Egy szőke tanárnő (inkább csaj,kb.20 év feletti)lépett be a terembe.
-Sziasztok!Én vagyok az új Geográfia tanár nőtek ,mert Hanyus tanító néni nyugdíjba ment!
-Juhéééééé!Igen !!! Ezaz!!!Húúúú -kiáltások lettek 1 másodpercen belül.
-Kezdeném a megismerkedéssel.Engem Eleanor Edwards-nak hívnak.Becézhettek is,nem gond.Geográfiát és rajzot fogok tanítani nektek.Szeretném,hogy  az összes Földrajz óra izgalmasan teljen,ezért fogunk sokszor filmezni!Témazáró kevés lesz,reméljünk.
A többiek hangosan felröhögtek.
-Nos,ezen az órán filmezést terveztem.Kezdésnek,megnézhetnék Az északi és déli sarkkör-t.-mondta majd bekapcsolta a TV-t.Hát ez a műsor maga volt a nagybetűs UNALOM.A fiúk csak akkor néztek fel ,amikor a jegesmedvék szaporodását mutatták és elkezdték a nagy röhögést.A tanárnő vörös fejjel áttekerte majd ezt mondta:
-Nem tudtam ,hogy ilyen rész is van benne.
No kész,mindenki szakadt a röhögéstől.Az óra hamar véget ért az óra(legalábbis nekem ,mert telóztam egész végig.) és mentem szünetre.
-Jössz a büfébe?-kérdezte Bridget.
-Öhm aha.-vettem ki a pénztárcát a táskából.
-Nem kell.Itt ingyen adják.Benne volt a tandíjba,mindenkinek.
-Ja,oké.
Lementünk a lépcsőn és beálltunk a sor végére.
-Jajj,ne szerencsétlenkedjetek már!Gyertek elénk.-mondta Szabi.
Én gyorsan elspuriztam de Bridget mindenkitől bocsánatot kért.Nem értem ezt a nagy felhajtást ...
-Egy forrócsokit és egy hmm croissantot.-mondtam nézelődve.
-Renben ,tessék.-mosolygodt a büfés néni.
Bridget hamburgert és kólát vett,a fiúk chipset és kólát.Vagyis alól kimaradó Szabi aki,kávét és sajtos szendvicset kért.Kértem is belőle.Amikor épp gusztustalankodtunk és felsőbb éves lány megállt előtte.Hosszú,göndör,barna haja a vállára omlott.Übermenő öltözék és smink is.És valakire nagyon hasonlított.Máris kiszúrtam a tetkóját,ami a karján volt.
Kelemen Sarah
-Szabi,nekem nem hoztál szendvicset.Klassz,mehetek vissza a büfébe.-mondta idegesen és megfordult.
-Ő ki?-kérdeztem
-Ja a lány aki itt volt?-biccentettem.-A tesóm 11.-es.
-Van tetkója???-
-Ja ,nyáron amikor fesztiválon volt csináltatott.Tudod,ő nem 17 ,hanem 18.Ő a 9.amerikában járta ki és évet ismételt.Én is kezdtem a gimit.Egész életében New Yorkban amíg apa és anya meg nem halt repülő balesetben.Akkor eljöttek értünk a pécsi nagyszüleink és hazahoztak ide.Azóta itt élünk
-Hűű.-csak ennyit tudtam kinyögni.
-Ja,akkor voltam 1 éves már nem is emlékszek rá.Sarah pedig nagyon.Ő akkor volt 15.
-Értem.
-Te hogyhogy idejöttél?
-Apa és anya elváltak és anya elköltözött a alítólagos "pasijához" és otthagyott minket.Nagyon megviselt,sokat sírtam érte.Akkor voltam 13 éves.Pont akkor lett volna kistestvérem de anya elvetélte,mert az nem apa meg anya kisbabája volt.Hanem a pasijaé.
-Khm,esse valami nagyon szép történet.-felelte komoran.
-Jah.Deee ezenkívül tudok zongorázni.
-Hű,ez klassz.éN akusztikus gitáran tudok.Ja,meg éneklek is .Egyszer volt egy bandám is.Reaktor volt a nevünk.-mesélte mosolyogva.
-Hú,az klasz név.
-Jah,csengettek mennyünk be
-Oksi.-mondtam majd megfogtunk egymás kezét Regina örömére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése