2013. december 29., vasárnap

6.rész-Hogy vagy,"Új anya"?

Profilképem
Ahogy tegnap hazaértem gyorsan megtanultam(na jó,nem 100%-an) majd gépeztem egy kicsit.Facebookon átváltottam a profilképemet visszajelőlgettem az osztálytársakat(!)
Épp twitteren lógtam,amikor apa kopogott a csukott ajtón.
-Gyere!-majd gyorsan kinyomtam a twittert.Valami miatt nem szereti.
-Oké,rendben.Bejöhetne még valaki?
-Anya itt van?-kerekedett el a szemem.
-Khm,igen.Az "új anya" itt van.
-MIII????????????Összejöttél valakivel?
-Igen ,már 1 hónapja ismerjük egymást Steacyvel.
-Steacy?Egy sarki k*rva vagy ki a p*cs?-méregettem apát.
-Nikolett!Ne beszélj csúnyán!
-Nos hol van?Úúú,miniszoknyában van?
-Niki,légyszíves fejezd be.Miért lenne egy 38 éves nő miniszoknyában?
-Azt hittem kisebb.
Hát nem!Hozzám való,hiszen 39 éves vagyok!
-Tudom..-sóhajtottam.-Na mi lesz bemutatod?
-Igeeeen.Steacy ,gyere be!
Na ekkor ledöbbentem...........

Sziasztok!Boldog karácsonyt szeretnék kívánni,minden kedves blogolvasómnak!
Ui:Boldog új évet!A jövő évben jön a következő rész ;D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése